MAJID191(فوتبالی ترین)



پیام بلاتر برای علی دایی

در متن پیام ارسالی از سوی رئیس فیفا خاطر نشان شده است: علی عزیز، من می‌خواهم احساس ناراحتی و شوک خود را هنگامی که شنیدم شما دچار حادثه رانندگی در تعطیلات آخر هفته گذشته (یکشنبه) شدید، را بیان کنم.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال،در ادامه این پیام آمده است: بنده آرزوی توان و نیرومندی برای جنابعالی در مسیر بهبودی آسیب دیدگی شما را دارم و همدردی خود را با شما، خانواده فوتبال ایران، باشگاه‌تان، دوستان و خانواده‌تان را اعلام می‌دارم. بنده در این زمان سخت به فکر شما هستم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری شنبه شب در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه رانندگی شد. 

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در ورزشگاه انقلاب کرج تماشاگر ویژه بازی سایپا و تراکتورسازی است.

به گزارش فارس،* از اواخر نیمه اول بارش شدید برف در کرج آغاز شد و در نیمه دوم بازی با توپ قرمز ادامه پیدا کرد.

* آرش کوشا مدیرعامل باشگاه سایپا، پوستین‌دوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند.

*حدود ۶ هزار تماشاگر در ورزشگاه انقلاب هستند که تعداد تماشاگران تراکتورسازی بیش از طرفداران سایپاست.

*بین دو نیمه مراسم اهدای جام قهرمانی مربوط به مسابقات استان البرز برگزار ش

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی

به دنبال واژگونی سواری پرادو در آزاد راه نطنز ـ كاشان، علی دایی آقای گل جهان مجروح شد.

 این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب هنگامی كه دایی در حال بازگشت از اصفهان به تهران بود، رخ داد.


وی با یك دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان كاشان برده شد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران بازمی‌گشت، دچار سانحه رانندگی و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خبر خوب برای پرسپولیسی ها

مسئولان باشگاه مس کرمان رضایتنامه مهرداد پولادی را برای انتقال به پرسپولیس صادر کردند.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، مسئولان باشگاه مس کرمان بعدازظهر امروز رضایت‌نامه مهرداد پولادی را صادر کردند و قرار است تفاهم‌نامه‌ای بین مسئولان مس کرمان، باشگاه پرسپولیس و پولادی فردا امضاء شود.
قرار است پولادی فردا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را تا انتهای فصل در این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه نويى: به جان محمدم فوتبال را كنار مى گذارم!!!

 

 امير قلعه نويى، سرمربى تيم فوتبال تراكتورسازى با انتقاد از عملكرد داور ديدار اين تيم با استقلال كه منجر به شكست تيم تبريزى شد گفت۸: سال پيش گفتم دست هاى پشت پرده اى وجود دارد تا قلعه نويى موفق نشود و حالا ثابت شد كه درست مى گويم و برخى ها با من مشكل دارند. وى پس از شكست ۲ بر صفر تيمش مقابل استقلال در نشست خبرى ضمن بيان اين مطلب گفت: من هم مثل هواداران تراكتورسازى در دلم گريه مى كنم. وقتى حق تو را علنا مى خورند ديگر كارى از دستت برنمى آيد. او ادامه داد: در اين بازى ماموقعيت هاى زيادى داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم. متاسفانه عملكرد داور همه چيز را تحت تاثير قرارداده بود. صحنه اى كه براى استقلال اعلام پنالتى كرد به هيچ عنوان پنالتى نبود. اگر يك كارشناس در فوتبال ايران بگويد كه آن صحنه پنالتى بود به جان محمدم مربيگرى را كنار مى گذارم.


ادامه مطلب

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اتفاقي عجيب در شاهين بوشهر!

اتفاقات ابتداي فصل در شاهين کم مسئله ساز نبود. شايددر فوتبال ايران تقريبا بي سابقه باشد که دو بازيکن بدون قرارداد از تيمي چک وپول دريافت کنند اما به تيم ديگري بروند وکسي هم سراغ آن چک وپول ها را نگيرد!

در ابتداي فصل جذب محمد پروين در شاهين سرو صداهاي زيادي به پا کرد بازيکني که به دليل مصدوميت يکسال بازي نکرده بود .اعتراضات باعث شد که جذب اين بازيکن منتفي شود و قراردادي بسته نشود اما جالب است که گفته مي شوداين بازيکن بدون قرارداد رسمي با باشگاه شاهين مبلغ 80 ميليون تومان از اين باشگاه دريافت کرده و اين مبلغ را پس نداده است.

دومين بازيکن هم سوشا مکاني دروازه بان فعلي تيم نفت تهران است که قبل از جذب وحيد طالب لو باشاهيني ها مذاکره کرد اما با جذب طالب لو حضور او در شاهين منتفي شد اما نکته جالب اينجا است اين بازيکن 500ميليون تومان چک از باشگاه شاهين در دست دارد بدون اينکه قرار داد رسمي با شاهيني ها ببندد ! 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رضا نوروزي: حق ما پيروزي برابر استقلال بود

مهاجم تيم فوتبال فولاد گفت: حق ما پيروزي بود اما پيش مي‌آيد كه خوب بازي كني و برنده نباشي.

رضا نوروزي پس از پايان ديدار تيم‌هاي استقلال و فولاد كه به شكست 2 بر يك تيمش انجاميد، در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: بازي خوبي بود. ما هم در اين بازي خوب ظاهر شديم و همه ديدند كه پيروزي در اين بازي حق ما بود اما فوتبال از اين چيزها دارد. يك روز خوب بازي مي‌كني ولي مي‌بازي!

وي ادامه داد: ما در همه بازي‌ها خوب كار مي‌كنيم ولي گاهي نمي‌توانيم گل بزنيم. اين بازي هم به همين گونه پيش رفت ولي به ياري خدا در بازي‌هاي آينده جبران مي‌كنيم. بازيكنان ما آينده‌دار هستند و فوتبال ايران بعدها بسيار از آن‌ها خواهد شنيد.

زننده تك گل فولاد برابر استقلال در پايان گفت: تيم ما جوان است و وقتي گل اول را دريافت كرد، از هم پاشيد و پيش از آنكه بتواند تمركز خود را بازيابد، گل دوم را هم دريافت كرد. به نظر من اگر مي‌توانستيم پس از دريافت گل، فضا را كنترل كنيم بازنده نبوديم.


** دروازه‌بان تيم فوتبال فولاد:

برهاني با سر به صورتم زد اما من كارت گرفتم

علي سليمي گفت: داور با كارت زردي كه به من نشان داد تيم ما را محتاط كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دروازه‌بان تيم فولاد پس از شكست برابر استقلال در ورزشگاه آزادي گفت: استقلال پس از دو شكستي كه در هفته‌هاي اخير داشت، آمده بود كه جلوي تماشاگرانش به پيروزي برسد اما ما هم هدف‌مان در اين بازي پيروزي بود و مي‌خواستيم سه امتياز بازي را بگيريم اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.

وي در ادامه درباره صحنه برخوردش با مهاجم استقلال كه دقايقي بازي را متوقف و فضاي ورزشگاه را ملتهب كرد و باعث شد داور به او كارت زرد نشان دهد گفت: در آن صحنه آرش برهاني با سر به صورت من زد كه باعث شد به زمين بيفتم. من در آن ماجرا تقصيري نداشتم و كاري نكردم كه مستحق دريافت كارت باشم. متاسفانه داور با تصميمش باعث شد كه ما در ادامه بازي محتاط‌تر بازي كنيم.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تحمل هواداران بيشتر شود بهتر بازي مي‌كنيم



دروازه‌بان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ‌هواداران بايد حوصله و تحمل خود را مخصوصا در زمان گل خوردن تيم افزايش دهند.

عباس محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در صورتي‌كه هواداران به همين شكل به حمايت خود از تيم ادامه دهند شاهد بازي بهتري از بازيكنان خواهيم بود.

وي افزود: تشويق و حمايت تماشاگران در زمان گل خوردن، باعث مي‌شود كه بازيكنان روحيه خود را به دست بياورند و براي جبران آن تلاش بيشتري كنند.

سنگربان طلايي‌پوشان آبادان درمورد بازي روز گذشته‌ تيمش برابر سرخ‌پوشان پايتخت گفت:‌ براي برد به ميدان آمده بوديم و خوشبختانه توانستيم با گل‌هاي زيادي بازي را پيروز شويم.

محمدي ادامه‌داد: بازيكنان تلاش زيادي در اين بازي داشتند و زحمت خود را كشيدند اما هدف در اين بازي پيروزي تيم بود كه توانستيم به اين امر دست يابيم.

وي درمورد گل‌هايي كه در اين بازي وارد دروازه‌اش شد، گفت: در زمان دريافت گل اول، توپ را گرفتم اما متاسفانه با بدشانسي توپ وارد دروازه‌ام شد و در گل دوم نيز در چند قدمي دروازه،‌ به توپ ضربه زده شد.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تراکتور سازی با تمام قوا مقابل استقلال قرار می گیرد

، تیم تراکتور سازی تبریز برای بازی با استقلال تهران بازیکن محرومی ندارد و علاوه بر این امیر قلعه نوعی هم پس از طی یک جلسه محرومیت خود تیمش را در این مسابقه از روی نیمکت همراهی خواهد کرد.
علاوه بر این به گفته ایمان عالمی، مربی تیم تراکتور کادر پزشکی این تیم تلاش می کند تا روز یکشنبه قاسم حدادی فرد را هم که دچار آسیب دیدگی شده به بازی برساند که در این صورت، سرخپوشان تبریزی با تمام قوا مقابل استقلال صف آرایی می کنند.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کرانچار: اندازه استقلال به قهرمانی امیدواریم ؛ برای آسیا برنامه داریم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال سپاهان در حالی این هفته صنعت نفت را در آبادان شکست داد که یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذاشت. اگر تیم زلاتکو کرانچار در اصفهان به صبا نمی باخت به طور حتم الان جایگاه بهتری در جدول رده بندی داشت ولی با این حال این مربی کروات معتقد است که تیمش یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. کرانچار در مورد وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
 

* برد خوبی مقابل نفت به دست آوردید، درست است؟
- بله، ما خیلی با هدف بازی کردیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. البته معتقدم مقابل صبای قم هم بسیار خوب بازی کردیم و به هیچ عنوان مستحق برد نباختیم. مطمئن اگر آن بازی را می‌بردیم الان وضعیت بهتری داشتیم.
 

* بابت آن باخت حسرت نمی‌خوری؟
- خیر، چون آن بازی دیگر تمام شده است. در فوتبال هیچ نباید به گذشته فکر کرد چون هیچ چیزی نصیب آدم نمی‌شود. ما باید به آینده فکر کنیم و به هدف‌هایی که داریم برسیم.
 

* در بازی با صنعت نفت سزار کوریا دو گل برای شما زد. مثل اینکه انتخاب خوبی داشتید؟
- بله، ما در خط حمله احتیاج به جذب دو بازیکن داشتیم که البته کوریا را گرفتیم و سوکای مهاجم تیم ملی آلبانی هم به تیم ما اضافه شده است. آنها بازیکنان با کیفیتی هستند که می‌توانند توان تهاجمی تیم را بیشتر کنند.
 

* در پست های دیگر نیاز به جذب بازیکن ندارید؟
- فعلا برای جذب بازیکن نداریم.
 

* آقای کرانچار، چقدر امیدوار به قهرمانی هستید؟
- ما هم به اندازه دیگر تیم‌هایی که به قهرمانی فکر می‌کنند به قهرمانی امیدواریم. ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم و به هیچ عنوان عقب نمی‌کشیم.
 

* شانس قهرمانی سپاهان چقدر است؟
- نمی‌توانم بگویم تا چقدر ولی شانس داریم.
 

* فکر نمی‌کنید استقلال نسبت به دیگر مدعیان شانس بیشتری دارد؟
- آنهایی که چنین عقیده‌ای دارند به این دلیل است که استقلال در حال حاضر در صدر جدول قرار گرفته است. طبیعی است که الان کمتر کسی در مورد قهرمانی سپاهان حرف می‌زند چون ما صدرنشین نیستیم ولی اگر از بازی‌های آینده حداکثر امتیاز را بگیریم می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. البته ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در هفته‌های آینده که بازی‌ها فشرده می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشیم و کمتر اشتباه کنیم.
 

* راستی سپاهان می‌تواند در لیگ قهرمانان از گروه خود صعود کند؟
- سپاهان در آسیا جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید از اعتبار و شخصیت این باشگاه دفاع کنیم. برای این مسابقات هم برنامه ویژه‌ای داریم و امیدوارم هواداران سپاهان را شاد کنیم.
 

* راستی اضافه کردن دو مهاجم و همچنین حضور سیدصالحی و عمادرضا باعث ایجاد ترافیک در خط حمله نمی‌شود؟
- در تیم ما همه رقابت دارند و در اختیار داشتن بازیکنان آمده آرزوی هر مربی است. در ضمن فراموش نکنید که ما هر چهار، پنج روز یک بار بازی می‌کنیم و اتفاقات زیادی می‌افتد تا در بعضی از بازی‌ها محروم یا مصدوم داشته باشیم.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كنايه اصغر شرفي به مظلومي

سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه پس از پيروزي شيرين تيمش مقابل مس كرمان در نخستين داربي اين شهر در ليگ برتر اظهار كرد: اگر اين بازي را مي‌باختيم به نشست خبري نمي‌آمدم اما حالا كه پيروز شده‌ايم به نشست آمده‌ام و مي‌خواهم بگويم كه از اين پيروزي خوشحال هستم.

شرفي ادامه داد: سبك بازي‌مان را طوري گذاشته بوديم كه بتوانيم در اين بازي نتيجه بگيريم. پيش از اين بازي ما به لحاظ رواني خيلي روي بازيكنان كار كرده بوديم و در اين بازي هم از نظر روحي آماده‌تر از حريف بوديم. در عين حال در طول بازي هم خيلي با حوصله كار كرديم و يك پيروزي خوب به دست آورديم.

سرمربي مس سرچشمه با اشاره به اينكه فوتبال خم رنگرزي نيست گفت: من پيش از اين هم گفته بودم كه براي اينكه يك تيم به آمادگي مطلوب برسد، حداقل چند هفته زمان مي‌برد. ما هنوز هم به شرايط ايده‌آل نرسيده‌ايم اما شرايط‌مان روز به روز در حال بهتر شدن بوده است و بازيكنان من هم بيشتر از قبل من را باور كرده‌اند. متاسفانه ما مربيان بعضي مواقع كارهايي مي‌كنيم كه باعث مي‌شود بازيكنان‌مان ما را باور نداشته باشند. خيلي زشت است كه يك بازيكن به مربي‌اش بگويد "بيكار" اما پس از اخراج بار ديگر به تمرين‌ها باز گردد. همين كارهاست كه باعث مي‌شود جايگاه مربيان در ميان بازيكنان حفظ نشود.

اصغر شرفي درباره استقبال كم هواداران كرماني از اين بازي هم گفت: من واقعا نمي‌دانم چرا هواداران كرمان براي ديدن بازي دو تيم شهرشان به ورزشگاه نيامدند. در هر جاي ايران حتي اگر تيم‌ها در آخر جدول باشند، تماشاگران براي ديدن يك داربي به ورزشگاه مي‌آيند و حتي ورزشگاه را پر مي‌كنند

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خداحافظی من از تیم ملی قطعی است

'مهدی مهدوی كیا' شنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و داماش گیلان در گفت و گو با ایرنا افزود:برای همه تماشاگران ایرانی احترام قائل هستم اما وقتی از تیم ملی خداحافظی كردم دیگر نیازی نیست به آن تیم برگردم.


 
وی در مورد پیوستن خود به یكی از تیم های استقلال یا پرسپولیس تهران به منظور حضور در جام باشگاه های آسیا افزود: از فوتبال ملی خداحافظی كرده ام اما اگر در جای دیگری بتوانم به كشورم كمك كنم حاضر به همكاری هستم.

 
بازیكن داماش گیلان ابرازداشت: عملكرد 'عبدالله ویسی' در تیم صبا خوب بوده و توانسته است بازیكنان جوان و آینده داری را وارد لیگ برتر كند.

 
مهدوی كیا گفت: كسب امتیاز در دیدار امروز برای ما بسیار مهم بود و دو تیم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را ارایه دادند.

 
دیدار تیم های صبای قم و داماش گیلان از چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال كشور عصرشنبه با نتیجه یك بر صفر به سود داماش در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فركي: به اشتباهات خودمان باختیم

سرمربي نفت تهران پس از شكست برابر همتاي آباداني خود گفت: تيم ما در اين بازي عملكرد ضعيفي داشت و به اشتباهات خودمان باختيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين فركي در نشست خبري پس از بازي دو تيم نفت تهران و آبادان كه با پيروزي 3 بر يك تيم آباداني همراه بود، اظهار كرد: جا دارد كه اين برد را به تيم نفت آبادان تبريك بگويم. تيم ما در طول بازي بخصوص در نيمه دوم عملكرد ضعيفي داشت اما صنعت نفت آبادان با عملكرد مثبتي كه داشت توانست نتيجه يك بر صفر باخته را تبديل به پيروزي 3 بر يك براي خود كند.

وي ادامه داد: نفت آبادان تيم خوب و تكنيكي است و طرفداران زيادي دارد. همان طور كه در مصاحبه قبل از بازي گفتم سال گذشته در چنين فضايي با نفت آبادان بازي داشتيم كه با آمدن پيرواني در آن زمان انتظار مي‌رفت كه به اين تيم شوكي وارد شود اما در آن مسابقه توانستيم 5 بر يك پيروز شويم. امروز هم در همان فضا، با اين تفاوت كه پيرواني از اين تيم رفته و هدايت تيم را مرتضوي به عهده داشت، به مصاف نفت آبادان رفتيم و شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه 3 بر يك شكست خورديم.

فركي بيان كرد: امروز بازي را به خودمان واگذار كرديم. اشتباه‌هايي را انجام داديم كه غير قابل بخشش هستند. در نيمه نخست موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما نمي‌دانم چرا نيمه دوم شرايط تغيير كرد كه البته اين هم از جذابيت‌هاي فوتبال است.

وي افزود: در جلسه آناليز به بازيكنان نكات لازم را گفته بودم اما شايد فشار رواني كه روي تيم ماست، باعث شد نتوانيم نتيجه بگيريم. تيم ما جوان است و مي‌دانم كه كار در اين فضا دشوار است. ما در نيمه دوم نتوانستيم كيفيت هميشگي‌مان را ارائه بدهيم. در بازي گذشته برابر صبا خوب بازي كرديم و در دقايق پاياني پيروزي را با مساوي عوض كرديم. در پايان آن بازي ناراحت بودم البته امروز هم ناراحت هستم.

سرمربي نفت تهران درباره عدم هماهنگي دروازه‌بان و مدافعان تيم كه در بازي‌هاي گذشته در كار اين تيم تاثيرگذار بود، گفت: روي اين موضوع كار كرده بوديم و با توجه به اينكه در دو بازي گذشته از اين نقطه ضربه خورده بوديم، اين هفته روي آن كار بيشتري را انجام داديم. البته امروز از روي اين نقطه ضعف گل نخورديم و از ارسال از كناره‌ها بود كه گل خورديم. روي يك ارسال تعلل مدافعان باعث شد گل بخوريم. زماني كه 2 بر يك عقب افتاديم، سيستم بازي را به سه چهار سه تغيير دادم و قابل پيش‌بيني بود كه در ضد حمله گل بخوريم اما چاره‌اي جز اين نداشتيم و گل سوم را روي اين مسئله دريافت كرديم. در واقع امروز دفاع ما به شكل ديگري اشتباه كرد.

وي در مورد اينكه آيا غرور بازيكنانش باعث شكست در اين بازي شد؟ گفت: شك نكنيد كه بخشي از شكست ما متعلق به همين موضوع است.

فركي با اشاره به عملكرد بازيكنانش و تعويض‌هايي كه انجام داد گفت: اگر مي‌خواستم در تيمم تعويضي انجام بدهم بايد 8 ـ 9 مهره را تغيير مي‌دادم اما با توجه به شرايطي كه وجود داشت سعي كردم تعويض‌هايي انجام بدهم كه نتيجه را تغيير بدهد. آوردن خلدون ابراهيم و موسوي هم كمكي به ما نكرد. البته اين به آن معنا نيست كه آن‌ها بازيكنان بدي باشند. به اين دليل مي‌گويم كه وقتي در يك مجموعه تيمي هشت نه نفر كيفيت لازم را نداشته باشند، كار سخت مي‌شود.

او به مصدوميت عزتي و مهرآزما كه در بازي برابر پرسپوليس مصدوم شدند اشاره كرد و گفت: عزتي و مهرآزما در بازي برابر پرسپوليس مصدوم شدند. آن‌ها در تيم‌مان نقش مهمي دارند بخصوص كه در سمت راست احساس ضعف مي‌كنيم و ناچار هستيم از مهاجمي مثل موسوي و يا زارعي استفاده كنيم. حتي مجبوريم كه از مهدوي به عنوان يك چپ پا در سمت راست استفاده كنيم. اميدوار هستم كه در نيم فصل بتوانيم نقاط ضعف‌مان را جبران كنيم. در دو پست ديگر هم نياز به بازيكن داريم و اميدوارم در دور برگشت با تمرين‌هايي كه انجام مي‌دهيم اين اشكالات را برطرف كنيم.

فركي درباره عملكرد سوشا مكاني گفت: سوشا بازيكني است كه بايد آرامش بيشتري را به تيم و خودش بدهد. اگر همه اشتباه كنند، سوشا بايد به عنوان نفر آخر اين اشتباه‌ها را جبران كند و زماني كه خودش اشتباه كند جاي جبراني وجود ندارد. او در اين بازي عملكرد خوبي داشت اما در تيم ما شرايطي وجود دارد كه به لحاظ روحي ـ رواني روي بازيكنان فشار مي‌آيد زيرا در جايگاهي هستيم كه توقعات بالا رفته است. هرچند كه تلاش مي‌كنيم اين فضا را عوض كنيم اما به هر حال اين فشارها بر عملكرد تيم تاثيرگذار است.

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كرار در تراكتور سازي، ابر اهيمي در استقلال!

به نظر مي‌رسد بازيكن عراقي قبل از پايان نيم فصل اول استقلال را ترك خواهد كرد. تراكتورسازي تبريز اولين تيمي است كه براي در اختيار گرفتن جاسم كرار دست به كار شده اما موانع عجيبي بر سر پيوستن اين بازيكن به تيم سابقش وجود دارد. منصور پورحيدري، سرپرست استقلال با توضيح دلايل نرفتن كرار به تراكتورسازي مي‌گويد:


 
«بازيکنان استقلال در اين مدت احترام کرار را نگه داشتند و حتي سعي مي‌کردند او را با شرايط تطبيق دهند اما متاسفانه کرار خودش اين شرايط را پيش آورد. حتي من شنيدم كرار مي‌خواهد به تراکتورسازي بازگردد اما يکي از بازيکنان اين تيم گفته اگر او به تبريز بيايد من از اين تيم مي‌روم. اين مسائل نشان مي‌دهد كرار ضعف‌هايي دارد که بايد برطرف کند. اميدوارم هر تصميمي در مورد او گرفته مي‌شود به نفعش باشد.» محمد ابراهيمي، هافبك مهاجم تراكتورسازي همان بازيكني است كه تهديد كرده چنانچه جاسم كرار به اين تيم برگردد تبريز را ترك خواهد كرد.

 
 بعد از اين ماجرا خبر معاوضه جاسم كرار با محمد ابراهيمي در محافل رسانه‌اي مطرح شد و احتمال بازگشت بازيكن عراقي به تراكتورسازي قوت گرفته است. اين در حالي است كه جاسم كرار بعد از تلاش باشگاه استقلال براي حفظ مجتبي جباري در انظار عمومي ظاهر نشده و كسي از او خبر ندارد. خبرهايي مبني بر پيوستن ناگهاني كرار به مس كرمان هم به گوش مي‌رسد اما احتمال معاوضه او با يك بازيكن ليگ برتري بيشتر است.

شنبه 12 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

طالب لو در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

سه باشگاه تراکتور سازی، سایپا و داماش گیلان به دنبال جذب وحید طالب لو و هادی شکوری در نیم فصل لیگ برتر هستند.

بر همین اساس این دو بازیکن با توجه به وضعیت مناسب این سه تیم به خصوص تراکتور سازی، به دنبال اخذ رضایتنامه و پیوستن به یکی از این سه تیم هستند.
تراکتور سازی، سایپا و داماش در این فصل با مشکل خط دفاعی و دروازه بان مواجه بوده و به دنبال تقویت خود در این دو پست هستند به خصوص اینکه سایپا حسین آشنا دروازه بان اول خود را به علت مصدومیت شدید از دست داده است. داماش نیز از وضعیت خط دفاع و دروازه بان خود علی رغم جذب محمد محمدی رضایت کامل ندارد. تراکتور سازی نیز به دنبال یک دروازه بان است.

پیش از این صحبت هایی مبنی بر پیوستن میثاق معمارزاده دروازه بان پرسپولیس نیز به تراکتور سازی به گوش می رسید.

پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

طالب لو در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

سه باشگاه تراکتور سازی، سایپا و داماش گیلان به دنبال جذب وحید طالب لو و هادی شکوری در نیم فصل لیگ برتر هستند.

بر همین اساس این دو بازیکن با توجه به وضعیت مناسب این سه تیم به خصوص تراکتور سازی، به دنبال اخذ رضایتنامه و پیوستن به یکی از این سه تیم هستند.
تراکتور سازی، سایپا و داماش در این فصل با مشکل خط دفاعی و دروازه بان مواجه بوده و به دنبال تقویت خود در این دو پست هستند به خصوص اینکه سایپا حسین آشنا دروازه بان اول خود را به علت مصدومیت شدید از دست داده است. داماش نیز از وضعیت خط دفاع و دروازه بان خود علی رغم جذب محمد محمدی رضایت کامل ندارد. تراکتور سازی نیز به دنبال یک دروازه بان است.

پیش از این صحبت هایی مبنی بر پیوستن میثاق معمارزاده دروازه بان پرسپولیس نیز به تراکتور سازی به گوش می رسید.

پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کیانی از تراکتور جدا شد!

 سرانجام پس از مدتها بلاتکلیفی، مهدی کیانی بازیکن سابق تراکتورسازی تبریز با این باشگاه به توافق رسید تا رضایتنامه اش جهت انتقال به تیمی دیگر صادر شود.

کیانی در این خصوص گفت: طی مذاکراتی که اخیرا با مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشتم، مقرر شد که باشگاه رضایتنامه مرا صادر کند تا بتوانم به تیمی دیگر بروم.

وی افزود: پس از صحبتهایی که بین من و مسئولان باشگاه تراکتورسازی رد و بدل شد، اینگونه نتیجه گرفتم که جدایی من از تیم تراکتورسازی به صلاح هر دو طرف خواهد بود.

این بازیکن خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، ماندنم در تراکتورسازی نه به نفع من است، نه به نفع این باشگاه، اما اگر در فصل بعد تراکتورسازی خواهان من باشد، بار دیگر به این بازخواهم گشت.

وی با بیان اینکه تا سه روز آینده تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد، گفت: چند تیم لیگ برتری و دو تیم تبریزی پیشنهاد های خوبی به من داده اند که در این بین در حال مذاکره با یک تیم تبریزی و دو تیم لیگ برتری تهران هستم.

کیانی با اشاره به اینکه دیگر دوست ندارد بین او و مسئولان باشگاه تراکتورسازی کدورتی بر جای بماند، یاد آور شد: خیلی دوست داشتم که سالهای سال شاگردی آقای قلعه نویی را می کردم اما من اتفاقات رخ داده را حکمت خداوند می دانم و همه آن روزهای تلخ را فراموش می کنم تا با فکری آسوده فوتبال خودم را ادامه دهم.

گفتنی است مهدی کیانی حدود 70 روز قبل و در جریان بازی دوستانه تیمهای تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز بخاطر یک درگیری لفظی ناخواسته با امیر قلعه نویی، از جمع تراکتورسازان کنار گذاشته شد تا اکنون در آستانه جدایی رسمی از این تیم قرار گیرد.

یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اخراج عمادرضا به خاطر مصاحبه در مورد ايران!

اگر تقويم مسابقات ليگ برتر دست نخورد و بازي‌هاي دور رفت مسابقات ليگ در همان 28 آذر ماه 1390 به پايان برسد، در تعطيلات زمستاني ليگ، باشگاه سپاهان بايد به فكر پيدا كردن يك جانشين براي مهاجمي باشد كه نامش در فهرست سياه اخراجي‌هاي فوتبال ايران قرار گرفته است و او كسي نيست جز عماد محمد رضا!
در روزهايي كه روزنامه‌ها و سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي مختلف افشاگري‌هاي زيادي در مورد اتفاقات پشت پرده فوتبال ايران انجام مي‌دهند، ماجراي اخراج مهاجم تيم ملي عراق از ليگ برتر خبري بود كه تا دو سه هفته قبل زمزمه‌هايي در مورد آن به گوش رسيد اما كمتر كسي به آن توجه كرد.

همه چيز از نامه محرمانه مقامات بالارتبه به فدراسيون فوتبال شروع شد. چند هفته قبل نامه‌اي محرمانه به يكي از مديران حقوقي فدراسيون فوتبال مي‌رسد كه بر اساس آن مشخص شده عماد رضا اجازه فعاليت و حضور در ليگ برتر ايران را ندارد و بايد هر چه سريع‌تر قراردادش را با سپاهان لغو كند.

به دنبال ارسال اين نامه به فدراسيون فوتبال، اخباري سربسته در مورد اخراج بازيكن خارجي معروف تيم ليگ برتري مشهور در رسانه‌ها منتشر شد و در ادامه جلسات مختلفي بين مديران فدراسيون فوتبال و ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در مورد رسيدگي به اين موضوع برگزار و در نهايت قرار شد فدراسيوني‌ها با رايزني با باشگاه سپاهان مقدماتي را فراهم كنند كه عماد محمدرضا در نيم‌فصل ايران را ترك كند! بر اساس اخبار دريافتي از فدراسيون فوتبال، به دليل اينكه عماد محمدرضا چندين ماه قبل در خارج از كشور مصاحبه‌هاي مختلفي عليه ايران انجام داده بود كه تمام اين مصاحبه‌ها و اظهارنظرها توسط مسوولان كشور رصد شد، به همين دليل اين حرف‌ها در پرونده مهاجم عراقي كه آن روزها در الزمالك مصر عضويت داشت، ثبت شد تا اينكه خبر احتمال بازگشت او به ليگ برتر ايران اواسط فصل گذشته ليگ برتر منتشر شد.

در آن مقطع پرسپوليس به صورت جدي با عماد رضا و مدير برنامه‌هايش وارد مذاكره شد. همه چيز براي حضور اين مهاجم عراقي در پرسپوليس مهيا شد. در شرايطي كه تمام توافقات مالي و كاري با گلزن عراقي انجام شده بود و اين بازيكن به علي دايي هم جهت حضور در پرسپوليس چراغ سبز نشان داده بود، ناگهان در كمال تعجب همه، عماد رضا سر از شاهين بوشهر درآورد. حالا بعد از چند ماه مشخص شد كه در آن مقطع دليل اصلي كه مانع پرسپوليسي شدن عماد محمدرضا شد، نامه محرمانه مقامات بالارتبه به حبيب كاشاني درباره مصاحبه‌هاي اين بازيكن عليه ايران در خارج از كشور و ممنوعيت حضور او در اين تيم بود. با اين‌حال باشگاه شاهين بوشهر بدون اينكه از اين جريانات باخبر باشد با عماد رضا قرارداد بست و اين بازيكن براي اين تيم بازي كرد. ابتداي ليگ برتر و درست بعد از اينكه امير قلعه‌نويي از سپاهان جدا شد، مديران باشگاه با عماد رضا وارد مذاكره شدند و اين فوتباليست خارجي دوباره به اصفهان برگشت و با سپاهان قرارداد بست.

با گذشت چند هفته از ليگ برتر اما نامه محرمانه مقامات اين بار براي فدراسيون فوتبال ارسال شد تا رسما علي كفاشيان و همكارانش پرونده حضور عماد رضا را در فوتبال ايران براي هميشه ببندند. در حال حاضر قرار است بدون ايجاد سروصدا اين بازيكن تا نيم‌فصل در سپاهان بازي كند اما در تعطيلات زمستاني ليگ، باشگاه يا با او فسخ قرارداد كند يا اينكه مهاجم عراقي‌اش را به يك تيم خارجي ترانسفر كند. در شرايط كنوني اگر مبلغ قرارداد عماد رضا با سپاهان زياد نبود، همين حالا قرارداد او فسخ مي‌شد اما با توجه به رقم بالاي دريافتي، مهاجم تيم ملي عراق فقط تا نيم‌فصل ميهمان ايران خواهد بود و در تعطيلات طبق دستور صادر شده بايد تحت هر شرايطي ايران را ترك كند!

پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کل کل دایی در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگار تلویزیون!

علی دایی سرمربی راه آهن در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاری که او را قبلا با یکی از شخصیت های گالیور مقایسه کرده بود؛ کل کل جالبی داشت!

مهدی واعظی خبرنگار تلویزیون در کنفرانس مطبوعاتی به دایی گفت: «من می دانم شما سئوال مرا جواب نمی دهید، اما فرق بازی دفاعی و ضد فوتبال چیست؟» و دایی در پاسخ گفت: «شما که خودت می دانی چرا می پرسی... سوال بعدی!»
دایی در زمان حضور در تیم ملی بعد بازی عربستان اولین بار با واعظی مشکل پیدا کرد ...
 

شنبه 23 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حاضر نشدن سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در تمرين

به نقل از روابط عمومي باشگاه سپاهان اصفهان،
'لوكا بوناچيچ' از مديران باشگاه خواسته بود تعدادي از بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم سپاهان اصفهان در مسابقه با تيم تراكتورسازي تبريز، زردپوشان را همراهي نكنند كه در اين زمينه
مديران باشگاه از وي درخواست كتبي اين موضوع را كردند.
قرار است اين مساله در كميته انضباطي باشگاه سپاهان اصفهان مورد بررسي و تصميم گيري قرار گيرد.
اين گزارش حاكي است، به همين دليل، بوناچيچ از اين خواسته امتناع ورزيد و در تمرينات روز چهارشنبه حاضر نشد و تمرين تيم فوتبال سپاهان اصفهان زيرنظر كريم قنبري برگزار شد.
گفتني است، تيم هاي فوتبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان و تراكتورسازي تبريز، ساعت 16 روز جمعه 22 مهر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف يكديگر مي روند.
 

چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

درگیری بلاژویچ با مهاجم سپاهان و اخراج بیاتی نیا

در دقیقه 69 مسابقه سید مهدی سیدصالحی مهاجم سپاهان در کنار خط طولی زمین با میروسلاو بلاژویچ سرمربی مس کرمان درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد. حسن اشجاری بازیکن سپاهان و محسن بیاتی‌نیا بازیکن تعویض شده مس کرمان در این ماجرا دخالت کردند.
محسن ترکی داور این دیدار بیاتی‌نیا را از روی نیمکت مس با نشان دادن کارت قرمز اخراج کرد و به اشجاری کارت زرد نشان داد.
این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود مس کرمان پایان یافت.
 

یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دايى، ستار زارع را اخراج كرد

ستار زارع كه قبل از اين نيز براى حضور در تمرينات بى انضباطى كرده بود يك روز پس از ساير بازيكنان به اردوى كيش پيوست و همين امر باعث شد دايى او را در اختيار كميته انضباطى باشگاه قرار دهد.

حسين كعبى كه هم بازى اين ۲ در تيم ملى بود نزد على دايى وساطت كرد تا زارع به تمرينات برگردد اما اين درخواست با مخالفت دايى مواجه شد. سرمربى راه آهن در جمع بازيكنان اين تيم اعلام كرد همه بازيكنان براى او يكسان هستند و فرقى نمى كند چه بازيكنى بى انضباطى كند. همه بايد در خدمت تيم باشند.

تيم فوتبال راه آهن كه خود را براى حضور در ادامه رقابتهاى ليگ برتر آماده مى كند از روز يكشنبه اردوى آماده سازى اش را در جزيره كيش آغاز كرده و روز جمعه به تهران بازخواهد گشت.

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه نویی به استیلی تبریک گفت!

 حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته‌های اخیر با انتقادهای تند مواجه بود و به نوعی روی لبه پرتگاه راه می‌رفت، حالا دو بازی است که تیمش نتیجه لازم را کسب کرده و به وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی هم سروسامانی داده است.
استیلی که بعد از برد شیرین دو بر صفر روز گذشته پرسپولیس به رستوران طرقبه که صاحب آن یکی از دوستان صمیمی وی است رفته و دوستان استیلی برای وی جشن کوچکی را در این رستوران برایش گرفتند. این در حالی بود که وقتی استیلی در این رستوران حضور داشت، با یک تماس تلفنی مواجه شد که آن‌ور خط کسی جز امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نبود.
 قلعه‌نویی که تیم وی هم موفق شده بود مس کرمان را شکست دهد، در تماسی تلفنی با حمید استیلی سرمربی پرسپولیس، پیروزی این تیم را به وی تبریک گفت. استیلی هم ضمن تشکر از قلعه‌نویی، برد تراکتور را هم به وی تبریک گفته و برای قلعه‌نویی و تیمش آروزی موفقیت کرد.
نکته دیگر اینکه امروز استیلی طبق روال معمول همیشگی‌اش که بعد از هر برد نذر دارد به زیارت امام رضا (ع) برود، راهی مشهدمقدس شد تا نذر خود را ادا کرده باشد.

شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

توقف تراكتورسازي در آبادان

در ادامه هفته هشتم ليگ برتر فوتبال، امروز (يكشنبه) از ساعت 18 و 45 دقيقه نفت آبادان در ورزشگاه تختي اين شهر ميزبان تراكتورسازي بود كه اين بازي پرگل در پايان با تساوي 3 بر 3 به پايان رسيد.


 
فونيكه سي (13 و 37) و لئون پاجاچيان (31) براي شاگردان غلامحسين پيرواني گلزني كردند و براي تراكتورسازي هم محسن حسيني (2 و 57) و سياوش اكبرپور (40) گلزني كردند.

 
تراكتورسازي با توقف در اين ديدار 16 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال، به رده چهارم جدول سقوط كرد. شاگردان قلعه نويي هفته گذشته نيز در خانه مغلوب نفت تهران شده بودند.

 
نفت آبادان نيز با 10 امتياز و تفاضل گل 1- بالاتر از پرسپوليس در رده نهم جدول قرار گرفت.

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تراکتورسازی در تبریز به نفت تهران باخت/ ملوان در خانه مغلوب نفت آبادان شد

هفتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور از ساعت 18:45 امروز پنجشنبه با برگزاری دو بازی در شهرهای بندرانزلی و تبریز پیگیری شد که در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورد:
* ملوان بندرانزلی یک - صنعت نفت آبادان 2
گل‌ها:
علیرضا رمضانی (3+45 - پنالتی) برای ملوان و میثم امیری (76) و فونیکه سی (5+90) برای صنعت نفت آبادان

* تراکتورسازی تبریز یک - نفت تهران 2
گل‌ها:
سیدمحسن حسینی (2+90) برای تراکتورسازی و سیدایمان موسوی (51) و علیرضا عزتی (83) برای نفت تهران

- هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای زیر به اتمام می رسد:
جمعه - 25/6/90
* مس سرچشمه کرمان - صبای قم، ساعت 18:10، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* پرسپولیس تهران - استقلال تهران، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادی تهران
* فولاد خوزستان - شهرداری تبریز، ساعت 20، ورزشگاه تختی اهواز
یکشنبه - 27/6/90
* سپاهان اصفهان - داماش گیلان، ساعت 18:30، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر
* شاهین بوشهر - ذوب آهن اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مس سرچشمه اولين پيروزي فصل را جشن گرفت

 فارس، تيم هاي مس سرچشمه و شاهين بوشهر در هفته ششم ليگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 در ورزشگاه باهنر كرمان برابر هم به ميدان رفتند و در پايان مسي ها با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست دادند.

 
اصغر شرفي در نخستين تجربه مربيگري خود در مس نخستين پيروزي اين تيم در ليگ ششم را رقم زد.  
تك گل اين بازي را علي سامره در دقيقه 15 به ثمر رساند.
قضاوت اين ديدار را عليرضا اكبريان بر عهده داشت. وي به علي سامره،اويس كرجهان و امير محمدي از مس و مرتضي عزيزمحمدي از شاهين كارت زرد نشان داد.

پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دایی در پاسخ به مایلی کهن: وقتم را براي جواب دادن به اين آقا تلف نمي‌كنم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واكنش به تازه‌ترين انتقادات مايلي‌كهن گفت: من وقت ندارم به چرندیات این آقا جواب بدهم.
علی دایی درباره تازه تزين انتقادات مايلي كهن كه امروز مطرح شده عنوان كرد: حرف هاي اين آقا نشان مي دهد که از کجا خط گرفته است. جواب این آقا را نمی دهم. یکبار گفته ام حرف های این آقا اصلا برایم ارزش ندارد که بنشینم بخوانم و یا به آنها جواب بدهم.
 
وي ادامه داد: مردم در مورد حرف های ایشان بهترین قاضی هستند.  ببخشید؛ من وقت ندارم به چرندیات این آقا جواب بدهم و وقتم را تلف كنم. من کار دارم و بیکار نیستم.

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حمله تند مايلي کهن به دايي !

مايلي کهن در مصاحبه با یک خبرگزاری با انتقاد از علی دایی در مورد وی اظهار داشت :


 
*مثل بعضي ها ترسي از اين آقا ندارم 

 
باوجود اينکه تصميم داشتم درباره آقاي " x " حرفي نزنم اما ايشان ول کن نيست و اخيرا در يک شبکه تلويزيوني صحبت کرده و اسم بنده را آورده است. اگر بعضي ها از آقاي "x" حساب مي برند بنده اين گونه نيستم و ايشان هم بهتر است اين پنبه را از گوشش در آورد. ايشان در همه صحبت هاي خود مقياس پول را در نظر مي گيرند. مثلا مي گويد حرف هاي مايلي کهن برايم " دوزار " ارزش ندارد و يا درباره پرسپوليس و سرپرست آن مي گويد: " پس پژو 206 ما چي شد؟ "

 
 در حالي که ايشان 70 درصد پول خودش را از باشگاه گرفته بود و 22 ميليون نيز بابت سه بازي آخر جام حذفي پاداش دريافت کرد بدون آنکه براي نتايج تاريخي اش در ليگ ريالي جريمه شود. جاي ديگر گفته که از آقاي غمخوار بپرسيد که من پولم را بخشيدم يا خير؟ ايشان يادشان رفته که در جاده تهران -رشت اتوبوس تيم را نگه داشت و گفت تا 50 ميليونم پاس نشود اجازه حرکت اتوبوس را نمي دهم. ايشان اگر 40 درجه تب داشته باشد يک درجه اش را به کسي نمي بخشد. 
*ايشان سياسي نيستند؟ 

 
اين آقا در مصاحبه اخير خود گفته است " براي رئيس فدراسيون شدن بايد سياسي بود که من نيستم " ايشان درگيري اش با شيث رضايي در بازي پرسپوليس- سايپا را يادش رفته، کسي نمي تواند اينها را از ذهن مردم پاک کند. ايشان را 4 جلسه محروم کردند و رفت پيش نماينده هاي مجلس و محروميتش شد 2 جلسه؛ لابد ايشان سياسي نبوده و من سياسي هستم. 
لابد من بودم که وقتي در دادگاه بدوي شکايت از مايلي کهن عليه خودم راي صادر شد نزد رئيس وقت قوه قضاييه رفتم و افطاري خوردم و رأي را برگرداندم. 

 
لابد بنده بودم که اسمم در فهرست نامزدهاي سرمربيگري تيم ملي نبود و حتي در برنامه نود مدعي شدم که هر کسي لابي قوي تري داشته باشد سرمربي مي شود اما ناگهان سرمربي شدم و بعد هم گفتم که با خدا لابي کردم! 

 
*هواپيما را با 100 مسافر روي زمين نگه داشت! 
سرپرست باشگاه پرسپوليس ،ايشان را که پس از اخراج از تيم ملي از نظرها پنهان شده بود به محبوب ترين باشگاه کشور آورد. روزهاي اول ايشان مي گفت من با کاشاني رفاقت 20 ساله دارم اما بعدها دشمن او شد. اين آقا ضعيف ترين نتايج تاريخ پرسپوليس را رقم زد و در 5 بازي پشت سرهم باخت و تيمش 15 گل خورد؛ حتي کار به جايي رسيد که پس از شکست سنگين پرسپوليس در بوشهر، بازيکن تيم بوشهري در برنامه نود وقتي مجري از او پرسيد: چرا پس از گل چهارم به کارهاي نمايشي روي آوردي؟ پاسخ داد: «نمي خواستيم بيشتر گل بزنيم» آن شب عرق شرم بر پيشاني من نشست. 

 
اين آقا مي گويد که سياسي نيست آن وقت معلوم نمي شود چرا آقاي بهتاش فريبا مربي استقلال که در دوران خودش جز بهترين فوتباليست ها بود براي نشستن روي نيمکت به دليل نداشتن مدرک A مشکل دارد اما اين آقا بدون مدرک روي نيمکت تيم ملي و پرسپوليس مي نشيند و در نهايت رئيس دائم سفر کميته آموزش از سهميه خود به ايشان مدرک A تقديم مي کند! ايشان دچار خود بزرگ بيني شده است. 
برويد تحقيق کنيد ببينيد چرا در زمان حضور ايشان در سايپا، يک هواپيما را با بيش از 100 مسافر روي زمين نگه داشتند ! 

 
مشکل ديگر ايشان اين است که کينه از دلش خارج نمي شود. علي کريمي چون در سالن فوتسال گيشا به ايشان لايي انداخته بود بايد محو مي شد. ايمان مبعلي به دليل يک تکل بده شد و جواد کاظميان هم چون به جاي آقاي "x " به کريمي پاس داده بود بايد کنار مي رفت؛ داستان شيث را هم که مي دانيد. 

 
*حتي به پدرم بي احترامي کرد 
آقاي فرياد شيران شاهد است، سال ها قبل سفير وقت ايران در عربستان براي صعود تيم ملي به جام جهاني اعضاي آن تيم با خانواده هايشان را به مکه اعزام کرد. ايشان پدر و مادرش را فرستاده بود. خدا رحمت کند پدر بزرگوار ايشان را؛ بنده و آقاي فرياد شيران در مکه ساک و وسايل آن مرحوم را جابه جا کرديم و سعي داشتيم اگر کمکي لازم دارند انجام دهيم که البته وظيفه مان بود اما همين آقا در گفتگو با وبلاگ مازيار ناظمي، به مرحوم پدر من بي احترامي کرد. 

 
*اين آقا به «ليت بارسکي» هم رحم نکرد! 
آقاي "X " حتي به سرمربي آلماني سايپا رحم نکرد. ماجرا از اين قرار بود که در جريان جام جهاني 2006 آلمان، از آنجايي که آقاي «ليت بارسکي» سابقه فعاليت درژاپن را داشت، کارشناس بخش آسيايي جام جهاني شده و در جريان تحليل يک باز تيم ملي ايران به انتقاد از آقا مي پردازد و مي گويد «انگار تيم ايران 10 نفره بازي مي کند» همين جمله باعث شد کينه در دل آقاي " X " بيفتد و وقتي «ليت بارسکي» سرمربي سايپا شد و اين آقا هم عضو هيئت مديره بود، يک روز با الفاظ زشت چنان بلايي سراين مربي آورد که.... 

 
اخيراً در يک برنامه تلويزيوني گفته اند مايلي کهن به مغازه ما آمده و معذرت خواهي کرده است.اولا بنده اگر رفتم به مغازه ايشان در اوج بودم و مسووليت تيم ملي را داشتم و در واقع مردانگي کردم، بخصوص در آن روزها که ايشان جرات نمي کرد از خانه خارج شود. ثانياً مگر وقتي از من شکايت کرد و 300 هزار تومان جريمه و يکسال ممنوع المصاحبه شدم رفتم بگويم مرا ببخشيد؟! 

 
ضمن اينکه از آقاي " X " مي خواهم ديگر اسم مرا نياورد وگرنه مجبور مي شوم ماجراي «ليدرپروري» اين آقا و يک بازيکن ديگر در زمان بگوويچ براي حمله به علي پروين را بازگو کنم و ضمناً به موضوع هاي ديگري که به زمان مربيگري خودم در تيم ملي مربوط مي شود اشاره خواهم کرد.اگر ايشان باز هم اسم مرا ببرد مجبور مي شوم بگويم چه کسي در اردوي تيم ملي در زمان آن سرمربي معروف بود که بازيکنان به او مي گفتند «آقا شيره» و کسي جرأت نمي کرد از خواب بيدارش کند!

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه‌نويی با فحاشی به ستاره تراکتور ، بازهم خودش را نشان داد

مهدي كياني هافبك دفاعي تراكتورسازي در بازي دوستانه مقابل گسترش تبريز با امير قلعه‌نويي درگيري لفظي پيدا كرد و بلافاصله رختكن را ترك كرد. مي‌گويند قلعه‌نويي او را اخراج كرد اما كياني به گل مي‌گويد:« چه كسي گفته من اخراج شدم؟ من خودم دوست ندارم ديگر بمانم چون خيلي به من توهين شده است.»

كياني درباره ماجرايي كه منجر به درگيري لفظي‌اش با قلعه‌نويي شد ادامه مي‌دهد:« من به آقاي باغ‌آبادي مربي تيم گفتم كه اگر امكان دارد دوست دارم در نيمه دوم بازي كنم و به هيچ عنوان حرف ديگري نزدم ولي به يكباره قلعه‌نويي داد و بيداد را شروع  كرد و به من گفت گمشو برو بيرون! من در ابتدا چيزي نگفتم و حتي به قلعه‌نويي گفتم كه حرف خاصي نزدم ولي او باز هم حرف‌هايش را ادامه داده و من هم  جوابش را دادم. واقعا بابت حرف‌ها و توهين‌هاي اين مربي متأسفم.»

او ادامه مي‌دهد:« در بازي اول كه به صباي قم باختيم قلعه‌نويي به من و يك بازيكن ديگر كه اسمش را نمي‌برم گير داد و گفت كه ما از قصد بازي نمي‌كنيم. قلعه‌نويي گفت كه اين بازيكنان سال گذشته بهترين بازي‌ها را انجام دادند ولي الان بازي نمي‌كنند، اين در حالي بود كه ما اولين بازي خود را برگزار مي‌كرديم و در آن ديدار تمامي بازيكن‌ها بد بودند. من ديگر دوست ندارم به من تهمت زده شود به همين دليل ديگر يك ثانيه هم براي تراكتورسازي بازي نخواهم كرد.»

كياني كه به شدت عصباني بود در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« مگر من چه حرفي زدم كه اينطور بايد توهين بشنوم من فلان بازيكن نيستم كه مقابل اين مسائل كوتاه بيايم و خيلي زود جوابش را دادم. من به دنبال رضايتنامه هستم تا از تراكتور بروم، حتي حاضرم در ليگ دسته دوم بازي كنم ولي براي اين آقا بازي نكنم.»

كياني در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« چند سال با جان و دل براي تراكتور و مردم تبریز بازي كردم ولي اينطور با من رفتار مي‌شود. من از بهترين پيشنهادها به خاطر تراكتور گذشتم ولي حالا ديگر در اين تيم نمي‌مانم. من به طور جدي دنبال گرفتن رضايتنامه هستم تا از تراكتور جدا شوم به هر حال يك جا پيدا مي‌شود كه در آن بازي كنم.»

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه‌نويی با فحاشی به ستاره تراکتور ، بازهم خودش را نشان داد

مهدي كياني هافبك دفاعي تراكتورسازي در بازي دوستانه مقابل گسترش تبريز با امير قلعه‌نويي درگيري لفظي پيدا كرد و بلافاصله رختكن را ترك كرد. مي‌گويند قلعه‌نويي او را اخراج كرد اما كياني به گل مي‌گويد:« چه كسي گفته من اخراج شدم؟ من خودم دوست ندارم ديگر بمانم چون خيلي به من توهين شده است.»

كياني درباره ماجرايي كه منجر به درگيري لفظي‌اش با قلعه‌نويي شد ادامه مي‌دهد:« من به آقاي باغ‌آبادي مربي تيم گفتم كه اگر امكان دارد دوست دارم در نيمه دوم بازي كنم و به هيچ عنوان حرف ديگري نزدم ولي به يكباره قلعه‌نويي داد و بيداد را شروع  كرد و به من گفت گمشو برو بيرون! من در ابتدا چيزي نگفتم و حتي به قلعه‌نويي گفتم كه حرف خاصي نزدم ولي او باز هم حرف‌هايش را ادامه داده و من هم  جوابش را دادم. واقعا بابت حرف‌ها و توهين‌هاي اين مربي متأسفم.»

او ادامه مي‌دهد:« در بازي اول كه به صباي قم باختيم قلعه‌نويي به من و يك بازيكن ديگر كه اسمش را نمي‌برم گير داد و گفت كه ما از قصد بازي نمي‌كنيم. قلعه‌نويي گفت كه اين بازيكنان سال گذشته بهترين بازي‌ها را انجام دادند ولي الان بازي نمي‌كنند، اين در حالي بود كه ما اولين بازي خود را برگزار مي‌كرديم و در آن ديدار تمامي بازيكن‌ها بد بودند. من ديگر دوست ندارم به من تهمت زده شود به همين دليل ديگر يك ثانيه هم براي تراكتورسازي بازي نخواهم كرد.»

كياني كه به شدت عصباني بود در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« مگر من چه حرفي زدم كه اينطور بايد توهين بشنوم من فلان بازيكن نيستم كه مقابل اين مسائل كوتاه بيايم و خيلي زود جوابش را دادم. من به دنبال رضايتنامه هستم تا از تراكتور بروم، حتي حاضرم در ليگ دسته دوم بازي كنم ولي براي اين آقا بازي نكنم.»

كياني در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« چند سال با جان و دل براي تراكتور و مردم تبریز بازي كردم ولي اينطور با من رفتار مي‌شود. من از بهترين پيشنهادها به خاطر تراكتور گذشتم ولي حالا ديگر در اين تيم نمي‌مانم. من به طور جدي دنبال گرفتن رضايتنامه هستم تا از تراكتور جدا شوم به هر حال يك جا پيدا مي‌شود كه در آن بازي كنم.»

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اخبار ريز و درشت از فوتبال ايران

 آندرانيک تيموريان درباره عملکرد تيم استقلال در فصل جاري و اين که آيا اين تيم قهرمان ليگ خواهد شد؟ گفت: در حال حاضر 5 بازي از ليگ انجام شده است و درست نيست که اکنون بگويم قهرماني از آن ماست، ولي در کل روند تيم رو به رشد است و در آينده بهتر خواهد شد. 

 

 
مهابادي، تارتار، کربکندي و شرفي گزينه هاي جانشيني سنجري 
پس از آن که مس سرچشمه در ادامه روند ناکامي هاي خود در ليگ برتر در هفته پنجم مقابل راه آهن با نتيجه 3 بر يک مغلوب شد، مسؤولان اين تيم بلافاصله احمد سنجري را از کار برکنار کردند. سرچشمه اي ها در اين 5 هفته تنها يک امتياز گرفته و در ديگر ديدارها نيز با نتايج پرگل بازي را به حريفان خود واگذار کرده بودند. 
ضياء هاشمي سرپرست تيم فوتبال مس سرچشمه با بيان اين که ظرف يکي دو روز آينده سرمربي جديد تيم را انتخاب خواهيم کرد، گفت: فعلا چند گزينه براي جايگزيني سنجري مورد نظر داريم که مهمترين آنها مهابادي، تارتار، کربکندي و اصغر شرفي هستند. 

 

 
دروازه بان جديد سايپا امروز معرفي مي شود 
حسين آشنا دروازه بان تيم سايپا در بازي داماش گيلان به دليل خطاي جهانگير عسگري به شدت آسيب ديد.اين دروازه بان با شکستگي از ناحيه مچ پا مواجه شد و جمعه شب تحت عمل جراحي قرار گرفت. آشنا تا چند ماه نمي تواند تيمش را همراهي کند به همين دليل سايپا به دنبال يک جايگزين براي او است. قرار است دروازه بان جديد سايپا امروز معرفي شود. سايپا دروازه بان دوم سال هاي پيش خود، وحيد شيخ ويسي را آزاد کرده است. 

 

 
جدايي انصاري فرد از سايپا تکذيب شد 
مجيد صالح سرمربي سايپا در خصوص شايعه جدايي کريم انصاري فرد که مي گويند به دليل پايان معافيت تحصيلي بايد به خدمت سربازي برود، تأکيد مي کند: اين موضوع صحت ندارد و کريم انصاري فرد براي ترم مهرماه در دانشگاه ثبت نام کرده است. او همچنان در تيم ما بازي خواهد کرد. 

 

 
ساکت از فولاد ماهان سر درآورد 
محمدرضا ساکت به عنوان مديرعامل جديد باشگاه فولاد ماهان اصفهان انتخاب شد. مرتضي طلايي ، سخنگوي باشگاه فولاد ماهان با اعلام خبر انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان مديرعامل جديد باشگاه فولاد ماهان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتي که آقاي ساکت داشته اند که مهمترين آن خستگي مديريت طولاني مدت وي در باشگاه سپاهان بود، پس از صحبت ها و تقاضاهاي باشگاه فولاد ماهان توانستيم موافقت وي براي قبول سمت مديرعاملي باشگاه فولاد ماهان را جلب کنيم. 

 

 
رضا نوروزي: مي توانستيم استقلال را شکست دهيم 
مهاجم و تنها زننده گل فولاد خوزستان در ديدار برابر استقلال تهران گفت: هر 2 تيم بازي خوبي به نمايش گذاشتند، ولي فکر مي کنم که ما به جواني و بي تجربگي تيم مان باختيم.
رضا نوروزي اظهار کرد: در اين بازي موقعيت هاي گل ما از استقلال بيشتر بود و اگر بازيکنان تيم قدري با تجربه تر بودند، مي توانستيم استقلال را شکست دهيم. 

 
آرش افشين: از تعويضم ناراحت نشدم 
مهاجم ملي پوش تيم فولاد خوزستان گفت: استقلال هم باتجربه تر از ما بود و هم از موقعيت هايي که به دست آورد نهايت استفاده را برد. آرش افشين پس از شکست تيمش مقابل استقلال تهران گفت: خلق کردن موقعيت هاي بي شمار روي دروازه استقلال نشان از بازي خوب فولاد دارد، اما حيف که نتوانستيم پيروز شويم. 
بازيکن رامهرمزي و شماره 9 فولادخوزستان در پاسخ به اين پرسش که آيا نسبت به تعويضت ناراحت شدي؟ گفت: اصلا از تعويضم ناراحت نشدم چرا که نظر سرمربي تيم بوده است و بايد به آن احترام گذاشت. 

 

 
احضار پورحيدري وميداودي به هيأت رسيدگي به تخلفات 
دبير هيأت رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال از احضار سرپرست و مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران خبر داد و گفت: مطمئن باشيد بدون ملاحظه و تعارف برخورد خواهيم کرد. 
عليرضا عليپور در گفتگو با مهر، ضمن اعلام اين خبر در خصوص دلايل احضار منصور پورحيدري و ميلاد ميداودي گفت: منصور پورحيدري به عنوان سرپرست و مدير تيم فوتبال استقلال مي بايست همه مواردي که مربوط به بازيکنان مي شود را کنترل کند، بطوري که تطابق با فرهنگ اسلامي و ايراني داشته باشد. 
وي با اشاره به وضعيت آرايش موي ميلاد ميداودي گفت: حرکتي که ميداودي انجام داده است يک حرکت مذموم بوده و سواستفاده از جايگاه شغلي به حساب مي آيد. آراستن ظاهر به اين شکل نوعي توهين به فرهنگ مردم شريف ايران اسلامي است. 

 

 
سنجري: مربي جديد مي خواهد معجزه کند! 
سرمربي برکنار شده تيم فوتبال مس سرچشمه گفت: بصورت فني و علمي ثابت مي کنم مديران باشگاه مس سرچشمه در برکناري من شتابزده عمل کردند. 
احمد سنجري افزود: به هر صورت هيأت مديره و مديرعامل باشگاه مس سرچشمه تصميم گرفته اند، پنج هفته زمان براي من کافي بوده و به دنبال اين هستند تا در زمان تعطيلات ليگ برتر بين هفته هاي پنجم و ششم با استخدام مربي جديد به تيم شوک وارد کنند. 
وي افزود: الان اختلاف امتياز تيم آخر جدول با تيم دوازدهم فقط چهار امتياز است و با يک برد و يک مساوي جاي تيم ها در انتهاي جدول جابجا مي شود. با اين شرايط اينهمه عجله براي چيست؟مديران باشگاه قصد دارند به تيم شوک وارد کنند. آنها تصميم درستي گرفته اند اما بايد بدانند شوک فقط براي يک بازي است، بعد از آن را مي خواهند چه کنند؟ تيم همان تيم است که با من کار مي کرد، مربي جديد مي خواهد معجزه کند؟ 
سنجري با اشاره به شباهت تصميم هاي مديريتي در فوتبال ما با کشورهاي عربي افزود: مربي که مي خواهد جاي من بيايد، بازيکنان مس سرچشمه را مي شناسد؟ او تعطيلي ليگ را بايد صرف شناخت از تيم کند و آنوقت تازه مي رسد جايي که الان من هستم! 

 

 
دينورزاده: اگر بخواهند، مي روم ! 
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: هر آمدني يک رفتني دارد و اگر مسؤولان باشگاه داماش بخواهند از اين تيم مي روم. 
مهدي دينورزاده پس از شکست تيمش مقابل سايپا گفت: بازي خوبي را به نمايش نگذاشتيم. متاسفانه در ديدار با داماش، بازيکنان ما عملکرد ضعيفي داشتند و در نهايت شکست خورديم. 
سرمربي تيم داماش خاطرنشان کرد: اگر مي خواهيم در ليگ برتر بمانيم بايد شکست مقابل سايپا را فراموش کنيم و به فکر بازي هاي آينده ليگ برتر باشيم. 

 

 
صالح: شرايط سايپا روزبه روز بهتر مي شود 
سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز با ابراز خرسندي از برتري اين تيم مقابل داماش گيلان گفت: شرايط تيم ما روزبه روز بهتر مي شود و اميدوارم در هفته هاي آينده نتايج خوبي را هم به دست آوريم. 
به گزارش مهر، مجيد صالح پس از برتري 3 برصفر تيمش مقابل داماش گفت: تيم ما در مصاف با داماش بازي خوبي را به نمايش گذاشت. در اين ديدار تيم ما با تغيير سيستم نسبت به ديدارهاي قبلي وارد ميدان شد و در نهايت يک برد با ارزش را به دست آورديم. 
از بازيکنانم راضي هستم ولي بايد بگويم در ديدار مقابل داماش گيلان مي توانستيم گل هاي زيادي را به ثمر برسانيم.

شنبه 5 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سرمربي‌ مس سرچشمه برکنار شد

سرمربي فوتبال مس سرچشمه از سمت خود كنار گذاشته شد.
عليرضا رمضاني مدير روابط عمومي مس سرچشمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: احمد سنجري زحمات زيادي براي مس سرچشمه كشيد كه از تجربيات او در بخش ديگر باشگاه استفاده خواهيم كرد. او به عنوان مدير آكادمي فوتبال باشگاه مس سرچشمه فعاليت خواهد كرد.

 
وي ادامه داد: سرمربي جديد اين تيم در اولين فرصت انتخاب و معرفي خواهد شد.
مس سرچشمه هم‌اكنون با يك امتياز در انتهاي جدول ليگ برتر قرار دارد.

پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ثبت اولین پیروزی راه آهن و فجر شکست سنگین صبا و داماش

 

ثبت اولین پیروزی راه آهن و فجر شکست سنگین صبا و داماش/ سپاهان، مس و در خانه باختند

نتایج بازی های برگزار شده به شرح زیر است:

* ملوان 3 (رافخایی 20، 60 و 92)
ذوب آهن 3 (صادقیان 22 - ماچادو 46 - کاسترو 73)

* سایپا 3 (محمدرضایی 29 و 62 - انصاری فرد 34)
داماش گیلان صفر

* سپاهان صفر
نفت تهران 1 (ایمان موسوی 65)

* شاهین بوشهر 4 (تنهایی 1 و 35 - حمیدی 58 - منیعی 70)
صبای قم صفر

* راه آهن 3 (عبدی 36 - عالیشاه 45 - کاظمی 87)
مس سرچشمه 1 (فیروز آبادی 69)

* مس کرمان 1 (لئاندرو 45)
فجر سپاسی شیراز 2 (جوکار 53 - جلیلی 80)


در جدول رده بندی صبا قم 10 امتیازی باقی ماند و صدر جدول را به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال به تیم آبی پوش پایتخت واگذار کرد.

پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برنامه پنج هفته اول ليگ برتر اعلام شد.

سازمان ليگ برتر برنامه 5 هفته اول مسابقات فوتبال باشگاه‌هاي کشور را اعلام کرد.


 

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه پنج هفته ابتدايي مسابقات فوتبال ليگ برتر به شرح زير است:


هفته اول:

سه شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 22:00 هفته اول


پرسپوليس - ملوان- آزادي - تهران


داماش گيلان - نفت آبادان - شهيد عضدي - رشت


مقاومت شهيد سپاسي-نفت—حافظيه-شيراز


مس کرمان-شهرداري تبريز-شهيد باهنر-کرمان


سايپا-صنايع مس سرچشمه-انقلاب-کرج


تراکتورسازي تبريز-صباي قم-يادگار امام(ره) –تبريز


راه آهن-ذوب آهن-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-شاهين بوشهر-تختي-اهواز


چهارشنبه 15 مرداد 1390 ساعت 22:00


فولاد مبارکه-استقلال- فولاد شهر- اصفهان


هفته دوم:


يکشنبه 16 مرداد 1390ساعت 22:00


ملوان-راه آهن-تختي-انزلي


شاهين-پيروزي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-فولاد خوزستان-شهيد باهنر-کرمان


ذوب آهن-تراکتور سازي-فولاد شهر - اصفهان


شهرداري تبريز-سايپايادگار امام-تبريز

 

دوشنبه 17 مرداد 1390-ساعت 22:00


نفت ابادان-مقاومت شهيد سپاسي-تختي-آبادان


صباي قم-فولاد مبارکه سپاهان-يادگام امام (ره)-قم


استقلال-داماش-ازادي-تهران


نفت-مس کرمان-متعاقبا ارسال مي شود.


هفته سوم:


پنجشنبه 20 مرداد 1390ساعت 22:00


پيروزي-شهرداري تبريز-آزادي-تهران


ملوان –مس سرچشمه-تختي-انزلي


سايپا-ذوب آهن-انقلاب-کرج


تراکتورسازي –شاهين بوشهر-يادگار امام (ره)-تبريز

 

جمعه 21 مرداد 1390ساعت 22:00


مقاومت شهيد سپاسي-داماش-حافظيه-شيراز


مس کرمان-استقلال-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان- فولادشهر - اصفهان


راه آهن-صباي قم-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-نفت-تختي-اهواز

 

هفته چهارم:


سه شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:00


شاهين بوشهر-ملوان انزلي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-پيروزي-شهيد باهنر-کرمان


نفت آبادان-مس کرمان-تختي-آبادان


داماش-تراکتورسازي-شهيد عضدي-رشت


ذوب آهن-فولاد خوزستان - فولادشهر - اصفهان


صباي قم-سايپا-يادگار امام(ره)تبريز


استقلال-مقاومت شهيد سپاسي-ازادي-تهران


نفت –راه آهن-متعاقبا ارسال مي شود.

 

هفته پنجم:


سه شنبه اول شهريور 1390 ساعت 22:00


پيروزي-نفت-آبادان-آزادي-تهران


ملوان-ذوب آهن-تختي-انزلي


شاهين بوشهر-صباي قم-شهيد بهشتي-بوشهر


مس کرمان-مقاومت شهيد سپاسي-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه-نفت- فولادشهر - اصفهان


سايپا-داماش-انقلاب-کرج


راه آهن-مس سرچشمه-راه آهن اکباتان-تهران


چهارشنبه دوم شهريور 1390 ساعت 22:00


تراکتورسازي تبريز-شهرداري تبريز-يادگار امام(ره)-تبريز


فولاد خوزستان-استقلال-تختي-اهواز

جمعه 24 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

انصاري‌فرد با امضاي قراردادي 2 ساله در سايپا ماندني شد.

ناكامي استقلال و پرسپوليس براي جذب مهاجم ملي‌پوش:
انصاري‌فرد با امضاي قراردادي 2 ساله در سايپا ماندني شد

خبرگزاري فارس: مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال ايران امروز قراردادي 2 ساله با باشگاه سايپا امضاء كرد.


 

به گزارش خبرگزاري فارس، كريم انصاري‌فرد امروز با حضور در باشگاه سايپا قراردادي 2 ساله با اين باشگاه امضاء كرد تا همچنان در اين تيم به فعاليت ورزشي‌اش ادامه دهد.
انصاري‌فرد پيش از اين نيز عضو تيم سايپا بود اما قراردادش به پايان رسيده بود و مذاكراتي با مسئولان 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس انجام داد.
مسئولان پرسپوليس و استقلال معتقد بودند انصاري‌فرد فصل آينده در تيم آنها حضور خواهند داشت، اما در نهايت انصاري‌فرد قراردادي 2 ساله با تيم سابق خود امضاء كرد.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن شد.

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس که از مدتها قبل عنوان می شد سرمربی تیم تحت مالکیت حسین هدایتی خواهد شد، امروز پنجشنبه به عنوان سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال راه آهن که هفته گذشته به عنوان قدیمی ترین باشگاه ایران به بخش خصوصی واگذار شد، روز چهارشنبه بخش عمده‌ای از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرد تا تمرینات این تیم برای حضور در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر آغاز شود.

پنج مالک جدید باشگاه راه آهن روز چهارشنبه در نشستی با محمدحسن انصاریفرد به بررسی گزینه‌های این باشگاه برای سرمربیگری پرداختند که در پایان این نشست علی دایی به عنوان جدی ترین گزینه مطرح شد. سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس نیز پس از دریافت این پیشنهاد ارائه پاسخ نهایی را به بررسی بیشتر شرایط این تیم منوط کرد.
 
ظهر امروز پنجشنبه علی دایی از طریق وکیل خود پاسخ نهایی را به باشگاه راه آهن داد و پذیرفت که هدایت این تیم در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را برعهده بگیرد. قرارداد دایی با راه آهن یکساله است و وی بزودی کار جذب بازیکنان مورد نظرش را آغاز خواهد کرد.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

انتقال تیمی دیگر از تهران/ انتقال راه‌آهن و تغییر نام به ابومسلم یا سیاه‌جامگان/ دایی گزینه سرمربیگر

خریدار سهام شرکت فرهنگی - ورزشی راه‌آهن که مدیرعامل شرکت صنعت غذایی خراسان رضوی است، قصد دارد این تیم را به مشهد منتقل کرده تا این استان هم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نماینده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدی‌فر مدیرعامل شرکت‌ صنعت غذایی خراسان رضوی که صاجب شرکت سرمایه‌گذاری است، صبح امروز یکشنبه 100 درصد سهام شرکت فرهنگی - ورزشی راه‌آهن را در بازار فرابورس خریداری کرد. در حالی که گفته می شود محمدی فر شریک اقتصادی حسین هدایتی است، اما مالک باشگاه استیل آذین این موضوع را رد می‌کند.

بر این اساس به نظر می‌رسد خریدار باشگاه راه‌آهن قصد دارد امتیاز این باشگاه را به مشهد منتقل کرده تا این شهر در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هم سهمیه داشته باشد. البته با توجه به اختلافات موجود در استان خراسان رضوی بر سر مالکیت باشگاه ابومسلم مشهد، شاید این تیم با نام ابومسلم یا سیاه جامگان در این مسابقات شرکت کند.

ضمن اینکه از محمدی‌فر، محمدرضا عباسی، حسین هدایتی و مهدی خروطی به عنوان اعضای هیئت مدیره این باشگاه مشهدی نام برده شده است. درصورت موافقت علی دایی، سرمربی فصل پیش پرسپولیس هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد. خداداد عزیزی هم اصلی‌ترین فرد برای ریاست سازمان فوتبال این باشگاه است.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آقاي گل ليگ عراق در تمرين‌هاي تيم شاهين

ایسنا: شاگردان حميد درخشان كه در حال حاضر در كمپ تيم‌هاي ملي تمرين مي‌كنند از روز دوشنبه هفته جاري به تركيه مي‌روند تا اردويي در اين كشور برپا كنند.

 
همچنين حسام ابراهيم بازيكن تيم ملي عراق كه فصل گذشته با 15 گل آقاي گل ليگ اين كشور شده در حال حاضر در تمرين‌هاي شاهين حضور دارد و در صورت صلاحديد حميد درخشان و توافق با باشگاه فصل آينده در اين تيم توپ خواهد زد.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

شرط هدايتي براي خريد راه‌آهن

 مالک باشگاه استيل آذين به شرط آنکه با خواسته‌هايش موافقت شود، فردا براي خريد قديمي‌ترين باشگاه تهران اقدام خواهد کرد

در حال حاضر قیمت امتیاز این باشگاه چهار میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده که به این مبلغ باید چهار میلیارد تومان بدهی این باشگاه را نیز اضافه کرد.


 
 براساس تصمیمات اعلام شده فردی که بخواهد راه آهن را بخرد باید بدهی‌های این باشگاه را نیز پرداخت کند. این در حالی است که حسین هدایتی به عنوان جدی‌ترین خریدار باشگاه راه آهن شرط کرده تنها در صورتی حاضر است در این مزایده شرکت کند که بدهی این باشگاه از طریق شرکت راه آهن پرداخت شود و او تنها هزینه خرید امتیاز باشگاه را پرداخت کند.

 
باشگاه راه آهن با 74 سال قدمت قدیمی ترین باشگاه فوتبال ایران است. گفته مي شود در حال حاضر حسين هدايتي از معدود متقاضيان خريد امتياز اين باشگاه است و در صورتي که با درخواست او موافقت نشود احتمال دارد راه آهن نتواند در يازدهمين دوره ليگ حرفه اي شرکت کند

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سید جلال حسینی با سپاهان تمدید کرد.

 سید جلال حسینی مدافع ملی پوش تیم سپاهان قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد. به گزارش سایت باشگاه سپاهان، مدافع ملی پوش سپاهان که به هواداران این باشگاه وعده داده بود در صورتی که زردپوشان همچنان در فصل جدید و به ویژه در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بتوانند حضور پرقدرتی داشته باشند همچنان در تیم قهرمان ایران می ماند، به وعده خود جامه عمل پوشاند و قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. گفتنی است توافق نهایی با سید جلال حسینی طبق قوانین و بخشنامه های سازمان لیگ و با حضور وکیل تام الاختیار وی و آژانس رسمی فیفا صورت گرفته و اسناد مربوطه تائید و ثبت شده است .

این اتفاق در حالی روی داد که گفته می شد این بازیکن با استقلال به توافق رسیده است. این دومین بازیکنی است که بعد از توافق با آبی پوشان سر از تیم دیگری می آورد! استقلالی ها با مهدی رحمتی، جاسم کرار و آندو تیموریان نیز هنوز قراداد رسمی ثبت نکرده اند.

 

سید جلال حسینی مدافع ملی پوش تیم سپاهان قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد. به گزارش سایت باشگاه سپاهان، مدافع ملی پوش سپاهان که به هواداران این باشگاه وعده داده بود در صورتی که زردپوشان همچنان در فصل جدید و به ویژه در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بتوانند حضور پرقدرتی داشته باشند همچنان در تیم قهرمان ایران می ماند، به وعده خود جامه عمل پوشاند و قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. گفتنی است توافق نهایی با سید جلال حسینی طبق قوانین و بخشنامه های سازمان لیگ و با حضور وکیل تام الاختیار وی و آژانس رسمی فیفا صورت گرفته و اسناد مربوطه تائید و ثبت شده است . این اتفاق در حالی روی داد که گفته می شد این بازیکن با استقلال به توافق رسیده است. این دومین بازیکنی است که بعد از توافق با آبی پوشان سر از تیم دیگری می آورد! استقلالی ها با مهدی رحمتی، جاسم کرار و آندو تیموریان نیز هنوز قراداد رسمی ثبت نکرده اند.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->